Nytt tillskott :)

Hej på er,

Äntligen! Efter två månaders väntan har jag fått mitt nya verktyg för min blogg & instagram. Inte för att de är en förutsättning på något sätt (ser detta som en stor lyx) men de är alltid lite kul när man får möjlighet att förnya redskapen för sina intressen :P Var ett tag sedan jag beställde en ny telefon, tycker att de är såå mycket pengar i ett nytt telefonköp idag men är supernöjd nu när jag väl har den/ testat den. Efter en lång tids funderande, (lång.. då menar jag typ 1år, haha) bestämde jag mig för att testa iPhone plus. Tänkte att de skulle vara skönt med en större skärm, och än så länge har jag inte blivit besviken :P kändes naturligt skönt med en så stor skärm. Kommer ni ihåg när de var tvärt om ;) telefonerna skulle vara så små de bara gick, haha trender kommer & går helt enkelt!


Kommentarer

Populära inlägg