En dag i vardagen..

Gokväll där ute,

Helg och jag hoppas ni njuter av den, ni kanske rent av har semester! På min kant har de varigt jobb på schemat. Men även hunnit med att testflyga vår nya leksak, samt äta en god middag tillsammans med min älskling. Vi har även tittade på en film, London has fallen som jag varmt kan rekommendera om man gillar action. Tyckte den var riktigt bra, inte alltför överdriven:P Framförallt var den rätt i tiden, i de samhälle och värld vi lever i idag. Avslutade kvällen med att spilla ut mitt rödvinsglas på mattan... grrr.. ibland kan man bli så där arg på sig själv som man bara själv kan.. haha.. vem vet så här efteråt kanske de ger en anledning till att göra iordning här hemma igen under hösten! Har blivit sugen på att dekorera om sovrummet om inte annat, håller på att samla idéer. Ska lägga ut lite för och efter bilder på de sen när de blir dags. Dags för lite sömn så jag är pigg till jobbet imorgon igen, sköt om er!
Chao!


Kommentarer

Populära inlägg