Min blogg

Tänkte jag skulle berätta lite vad jag har för tanker med min blogg.. 
Att blogga är något helt nytt för mig, hade du frågat mig för nått år sen så hade jag väl aldrig trott att jag skulle börja med detta, men är de något jag lärt mig i livet är de att man aldrig ska säga aldrig! Tankarna om en blogg startade med att jag har sökt ett forum att dela med mig av mitt fotande, vill gärna dela med mig av dem istället för att de bara ska ligga på datorn & skräpa. Fotandet är ett intresse jag delar med min sambo, vilket gör i att vi gärna åker på olika fototrippar, allt från dagstrippar till olika flerdagars turer. Ständigt återkommande är naturen, vilket jag tycker är en fascinerande & vacker plats som ständigt har något nytt att erbjuda. Förutom fotande har jag stort intresse i träning i alla dess former, testar gärna nya saker och nya mål. Även mode och inredning är saker som ligger mig varmt om hjärtat. Ja ni börjar nog förstå.. här kommer de kunna dyka upp lite av varje :P Innan jag startade min blogg läste jag på vad andra hade för tips och ideér om bloggande, på flera ställen läste jag att man skulle försöka rikta in sig på ett speciellt ämne, t.ex träning, mode eller vad de nu kan vara.. men med ett huvud som fungerar som poprox (som min sambo brukar säga) så konstaterade jag att de inte kommer fungera för mig. Därav namnet: Likes by ME (ME= Madeleine Eriksson). Hoppas att ni också kommer att gilla min blogg och att ni kan finna inspiration att göra de ni tycker om eller kanske rent av finner ett nytt intresse!



Kommentarer

Populära inlägg