Macrophoto

Gokväll där ute,

Fredagkväll & helg.. Har hänt en hel del de sista dagarna så inte hunnit sitta så mycket här hemma vid datorn. Fick iaf. för mig att pyssla lite här hemma häromdagen. Har en hel del fina vaser hemma just nu som jag självklart inte kan låta bli att använda. För att göra de lite enklare för mig med alla buketter fick jag för mig att testa en ny idé. Gillar inte tygblommor och kommer nog aldrig göra men i detta fallet kom de väl till pass.. ville skapa lite effekter så testade att spraya några röda rosor med silverfärg :) Blev riktigt nöjd med resultatet, känns nästan lite vintriga! Självklart blev de lite fotande, men kan inte låta bli att reflektera över att jag ibland verkligen snöar in på saker ;) haha.. självklart blev de macrophoto! Hope you like it anyway :)







Kommentarer

Populära inlägg