Semestern bokad

Gokväll underbara,
Mörka mornar, gråa regniga dagar, mörka kvällar.. nu har hösten kommit på riktigt! Haha, gud va bistert de lät :P Så illa är de inte men vissa dagar när solen inte kikar fram allt för mycket känns de inte som världen visar sig från sin bästa sida.. De å andra sidan gör bara att jag längtar än mer till snö och vinter.. en av mina favorittider på året, framför allt vintersemestern :)
Nu är den bokad, v.4 bär de av igen! Kunde inte låta bli att titta tillbaka på förra årets bilder, tänkte därför dela med mig av några av dessa.. Någon kanske blir lika sugen som jag ;)


Good evening wonderful,
Dark mornings, gray rainy days, dark nights .. now autumn has come for real! Haha, God huh grimly it sounded :P It´s not so bad as it sounded but some days when the sun is not peeking out at all, the world not shows from it´s best side .. On the other hand, it just makes me crave even more for snow and winter .. one of my favorite times of the year, especially winter holiday :)
Now it´s booked, v.4 we travel to the snow again! Could not help to look back at last year's photos, therefore I think it´s a good time to share some of these with you .. Some of you might wish for this like I do ;)












Kommentarer

  1. Jag är ingen vintermänniska, men när jag ser de här vackra bilderna så erkänner jag att jag längtar lite

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg